Ми робимо все для вашого автомобіля

БОШ АвтоСервіс НЬЮТОН

АВТОРИЗОВАНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР В М.ЧЕРКАСИ
ТОВ «НЬЮТОН АВТОміСТО»

Режим роботи:
пн-пт 8.00 до 18.00,
сб : 8.00 - 15.00,
нд: вихідний
ЗАПИС НА СТО

Безпека з гальмівними системами Bosch. Рекомендації Bosch з обслуговування барабанних гальмівних систем



Безпека з гальмівними системами Bosch. Рекомендації Bosch з обслуговування барабанних гальмівних систем

Гальмівний барабан підлягає заміні, якщо залишкова товщина його робочої частини досягла мінімально допустимого рівня, визначеного виробником автомобіля. Або якщо барабан отримав механічні пошкодження. Важливою рекомендацією, що впливає на безпеку, є одночасна заміна всіх колодок або барабанів, розташованих на одній осі.

Колісні гальмівні циліндри замінюються новими, якщо порушена цілісність ущільнювачів або спостерігаються сліди підтікання гальмівної рідини з них. Якщо цього не зробити, то гальмівна рідина може потрапити на барабан і колодки, що призведе до відмови системи при гальмуванні.

Барабанні гальмівні колодки також необхідно замінювати як тільки досягається мінімально допустима товщина фрикціону, визначена автовиробником. Або при появі дефектів у роботі колодок. Залежно від системи та стилю водіння, барабанні колодки зазвичай замінюються не рідше, ніж раз на 5 років. При їх заміні рекомендується використовувати готові набори запчастин для барабанної гальмівної системи.

У деяких системах вихідне робоче положення колодок визначається автоматичним натягувачем. У цьому випадку важливо, щоб при установці попередньо був ослаблений трос стоянкового гальма, а первісне регулювання зазору у жодному разі не має проводитися підтягуванням троса. В інших системах навпаки, потрібно задіяти гальмо стоянки для регулювання. Тому при проведенні ремонту завжди необхідно слідувати інструкціям автовиробників. Правильне обслуговування гальмівної системи завжди допоможуть виконати фахівці мережі Бош Авто Сервіс.

Особливістю барабанних систем є необхідність періодичного контролю, сервісних процедур та регулювання зазору між колодками і барабаном. Пружини, що використовуються у конструкції барабанних гальм, також потребують періодичної заміни. З часом їх пружні властивості знижуються і, незважаючи на зовнішню придатність до подальшої експлуатації, їх потрібно замінювати новими. Особливо якщо на поверхнях пружин порушено захисне покриття та з’явилася іржа. Це може призвести до руйнування пружин і механізмів всередині гальмівного барабана, що, у свою чергу, створює загрозу заклинювання колеса. Несвоєчасна заміна елементів механізму може привести до виходу гальмівної системи з ладу.

Comments are closed
×
×
×